Una dona com tu

10.03.2020

T'estimo tal i com la dona que ets,

Amb els teus ulls petits, grossos, rodonets, de color negre, marró, verd, blau...

Amb les teves pigues per tota la cara, amb aquell lunar sota el llavi.

I parlant de llavis, m'encanten els teus: tan primets, grossos, carnossos...

La teva pell és preciosa, molt del teu color, molt suau, molt bonica.

Però sobretot aquell somriure, que quan et rius, deixes veure les teves dents, blanques, rectes, amb braquets; un somriure perfectament imperfecte.

Els teus cabells són tan curiosos, tan rinxolats, tan llisos...de vegades portes hyjab, de vegades portes la cabellera a l'aire.


El teu cos és digne d'escultura; tan recte però amb corbes, tan asimètric i especial.

Ets alta, baixa, normal... tirant a baixeta, tirant a alta

No sé... però se'm fa difícil dir com ets.


M'agrada quan t'ho passes bé, quan et sents còmoda portant roba que no t'apreta, o quan portes aquella vestimenta tan sensual i no tens por del que et pugui dir la resta.

Com t'ho fas per fer-ho? No tens por?

Com t'ho fas per ser tan especial i estimar-te tal i com ets?


M'agraden les teves crítiques a les pel·lícules adolescent d'amor impossible, però de vegades, t'he pescat veure'n d'altres que eren romàntiques...

M'inspira veure't protestar per coses que haurien de canviar.

Quan veus les notícies, surts al carrer, i protestes, i crides i t'indignes.


No et veig sola quan protestes al carrer; hi ha més gent

Per què tan de lila?

Per què vesteixes de lila?

Què diu en la teva pancarta? I en la de la noia que tens al costat?


Ara et miro i crec que ja sé el que més m'agrada de tu...

M'encanta quan et sent lliure i et donen igual els demés.

Crec que t'han sortit ales, me les deixes? Jo també vull aprendre a volar.

L'aire està en contra ara, ja ho sé, però m'ajudaràs tu, que ja saps volar?

T'enrecordes de la noia que tenies al costat teu? La de lila

Li pots dir a ella que m'ensenyi?

I també a la del seu costat?

I a la del fons?

I a la que quasi no es veu del final?


M'encanta quan estem totes i sé que no estic sola, que no estas sola i que no ho estem cap de nosaltres: tu, jo, la del teu costat, la del seu costat, la del fons i la que quasi no es veu del final.


T'estimo tant i m'agrada tant com ets

M'estimo tant i m'agrada tant com sóc
Us estimo tant i m'agrada tant com sou



Referències


On són les dones
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar